zaterdag 30 augustus 2008

Eigen paard

Ik heb altijd al een eigen paard willen hebben, maar dat kwam er nooit van. Halvewege de maand juli sprak Steph weer eens via de msn. Ik vroeg haar of ze met de tijd een leuk paard voor me wist, ik moest namelijk eerst mijn huis verkopen. Steph kwam met allerlei vragen en uit eindelik kwamen we op Brego. Het bleek dat Brego te koop stond en ik moest maar even komen kijken. Zo gezegd zo gedaan ben ik 28 juli jl bij Brego op stal wezen kijken. Ik was eigelijk meteen verliefd op Brego! Steph is eerst op Brego in de bak gaan rijden en daarna ging ik erop. Hij zit heerlijk. Vervolgens zijn we het bos in gegaan en hebben daar een rit met hem gemaakt. Brego is al die tijd erg braaf geweest. In de auto hebben jan en ik zitten overleggen en s'avonds heb ik Steph opgebeld we doen het. Ik had al snel een stal gevonden waar we het erg leuk gaan krijgen. http://www.deheidehoek.nl/
Jetske gaat mij 2 dagen in de week helpen met het rijden en verzorgen van Brego.
We hebben afgesprokken dat hij 31 augustus komt en ik weet nog dat ik dacht ach ik wacht al zolang die maand kan er ook wel bij. Nou geloof me een maand heeft nog nooit zolang geduurd!
Maar morgen dan is het zover dan begint het grootte avondtuur van een eigen paard.
Ik heb afgelopen maand met de moeder van Steph nog een rit gemaakt en afgelopen donderdag zijn we een stukje gaan wandelen.


Brego