zaterdag 9 augustus 2008

Paarden

We hebben op de mange veel paarden die komen maar ook die gaan.
hier een overzicht van de paarden die mij zijn bij gebleven.
Benno:
Benno was een klein paard uit mijn begin tijd. Benno liep erg sukkelig behalve als er een paard lager in de rang voorbij kwam dan liep hij door en probeerde te bijten. Benno was een vos met een grootte bauwe plek op zijn billen. Ws een bijt plek.

Micheal:
Een grootte vos ruin. Ik kan me niet veel meer herinderen wel dat ik moest huilen dat toen hij weg was.

Hambla:
Een leuke merrie waar je lekker zonder zadel mee kon rijden.

Vasco:
Een vos ruin waar ik geen klik mee had.

Larca:
Een vos merrie die veel achteruit liep. Myrna heeft haar toen gekocht en rijd dressuur wedstrijden met haar op M niveau.

Kamilla:
Kwam in de stal van hirma. Wel eens opgereden maar ze kwam te snel naar Hirma.

Smockey:
Een kleine ruin die half van de manege was en half van Bianca. Was een erg leuk beestje waar ik fijn op kan rijden.

Esprit:
Een mollige dame die wel lekker sprong.

Parade:




Haar heb ik gehuurd. Is een erg leuk beest die het beste liep als ze net kreupel geweest was. Dan werd ze vurig. Met haar heb ik ook wedstrijden gereden. We sprongen soms in de les 110 cm








Denver:
Mooie zwart bruine ruin die goed kon springen behalve met mij. als ik op Denver zat wist ik gewoon dat ik het zand van dichtbij zou zien.

1 opmerking:

Henk zei

Ik heb je veel geplaagd, maar soms ook nog wel eens iets onthouden.
Volgens mij vergeet je 'The King': Elvis

Liefs Henk