zaterdag 1 november 2008

update november

Ik volg nu al een tijdje les bij Hanneke. Zij komt dan naar stal toe en dan werken we ons echt in het zweet! Ik voel me soms weer een echte beginner vooral omdat ik nooit zo goed in dressuur geweest ben. Het gaat steeds beter (zijn mijn woorden) Ook met Brego gaat het lekker. Hij geniet wel van zijn box op half pension en staat zelfs soms samen met een ander paard in de paddock. Dus wie weet hebben we straks een weide maatje voor hem. Ook de meiden aan deze kant zijn erg leuk. Niet van die types kijk mij nou, maar lekker gewoon. Jan gaat ook steeds vaker mee en gaat dan een stukje wandelen met mijn mooie manneke. Zolang Jan er maar niet op hoeft vind hij het prima.
Jetske haar rijkunsten gaan ook steeds beter en ze kreegt volgens mij langzaam haar oude vertrouwen terug dus wie weet aankomend jaar een springwedstrijd voor die 2.
Het gaat dus lekker met ons. Alleen nu nog ons oude stulpje verkopen.
Intresse
www.funda.nl
Semarangplantsoen 8
te Almere

1 opmerking:

Cobiestooker zei

Positief blijven over het verkopen van jullie oude stulpje. Er loopt iemand rond die helemaal voor jullie huis valt......Ik stuur wat positieve energie.... heb je berichtje op mijn blog beantwoord, weet alleen niet of je daar een melding van krijg. Ben blij dat alles met jullie goed gaat en dat het tussen jou en Brego ook goed gaat. Een dikke knuff van mij voor Brego.....