woensdag 12 november 2008

Herfst

Hallo,
De herfst is echt begonnen heerlijk die harde wind, de gekleurde bladderen die beginnen te vallen, Helaas hoort er ook regen bij. Ook op stal merk je dat de herfst begonnen is. Brego houd niet zo van de vlaggen die klapperen dat is namelijk een beetje eng, modder plassen in de paddock vooral bij de ingang is niet leuk want daar krijgt hij vieze hoeven van dus blijft hij echt zo staan van ja dag ga jij er maar doorheen maar ikke niet ik blijf staan waar ik nu sta, wat wel leuk is dat is door de modder rollen!
Wat niks met het weer te maken heeft maar wat ik wel wil vertellen is, ik heb weer gesprongen afgelopen zondag. niet zo hoog als wat ik vroeger deed maar het is een begin om weer te durven. Het ging lekker en ik wilde zelfs wat oefeningen doen met het springen( veel wendingen springen)
Eigelijk niet veel te melden. Ik ga genieten van de verjaardag van Jan en de harde wind.

liefs Raema






PS Op de foto staat Brego met Wrangler. Brego heeft de oren naar achter omdat hij het halster van Wrangler wilde pakken en dat steeds niet lukte. (later trouwens wel)



1 opmerking:

Henk zei

De voetjes van de vloer
Ik modder maar wat aan
De schrik heeft mij te pakken
Geen wind krijgt mij vooruit
De muur is nog te hoog
Het herfstblad valt spontaan