maandag 24 november 2008

Kattebel

Vandaag weer les gekregen van hanneke. De voltes gaan steeds beter, hij is minder sterk aan de rechterkant. Vandaag kregen we een nieuw onderdeel erbij namelijk tempo wisselingen. In het begin vonden wij tweetjes het erg moeilijk maar na even oefenen ging het al beter. Jan heeft ook wat gefilmd en zodra we dat op de pc hebben zal ik het op mijn blok zetten.
Zaterdag zijn Jan, Brego en ik gaan wandelen en lekker gaan grazen. we zijn richting de zandheuvelweg gelopen en daarna weer terug. Ook heb ik iemand gevonden om mee naar buiten te gaan maar eens kijken wanneer we kunnen.
Het springen gaat ook lekker ik durf al wat hoger en ook weer vanuit de galop.
Zijn stal blijft een puinzooi en vooral nat dus we mesten maar elke dag volledig uit. Ach houd ons ook weer van de straat.
De spuitplaats is ook niet eng meer dus mijn volgende doel is het solarium zodat ik hem even kan wassen en hij daaronder kan drogen. Maar net als de spuitplaats hoefje voor hoefje en niet dwingen.

Nou dit was dan weer een update

1 opmerking:

Henk zei

Ik ben een linkspoot
zeggen ze in voetballand
Het tempo was me
iets te straf.
Nu mag ik grazen
'k ben bekaf.

Aan water wen ik
al steeds meer
Het solarium hoeft
niet voor mij
en is ook niet gezond.
Ik droog wel op
de oude manier met
spetters in het rond

Papa IJsbeer