maandag 20 oktober 2008

Weer een nieuwe box

Daar ben ik weer. Vandaag hebben die lastige meiden mij weer verplaatst. Ik sta nu in een box op half pension op de Heidehoek. Ik hoorde Raema iets zeggen in de trant van Brego maakt er een zooi van zijn stal en ik wil graag een schone stal ivm zijn hoeven. Dus Raema gaat voortaan mijn stal schoonmaken. De paarden naast mij zijn wel super. Aan de ene kant zo'n shet waar ik overheen kan springen en aan de andere kant een haflinger. Verder staat er nog een friess een bonte en 2 die ik nog niet gezien heb. Jetske wilde graag dat de foto's van mij met haar dochter op het weblog kwam te staan zodat iedereen kan zien hoe lief ik ben ;)



hoefjes Brego




3 opmerkingen:

Henk zei

Die zooi is een familiekwaaltje

Henk

Cobiestooker zei

en wat bedoelt Henk met het familiekwaaltje?

Raema zei

Nou ik ruimde nooit mijn kamer op vandaar. En als ik dan mijn kamer moest opruimen zei mijn vader altijd mest dat hok eens uit. hahaha