donderdag 18 september 2008

Met vallen en op staan

wie leert paardrijden die valt weleens. Nou ik ben redelijk vaak een zandruiter geweesd. Maar zelfs de beste ruiters vallen! Zoals ik al eerder geschreven heb viel ik altijd met springen van Denver af. Meestal stond hij dan voor de hindernis en lag ik erachter of op de hindernis zelf. Van Kartouch viel ik ook weleens af maar niet zo heel vaak. 2 jaar gelden ben ik met Renate naar Renesse gegaan voor de ultime strandrit. Renate viel al na 500 meter van haar gehuurde paard af. Ik daar en tegen gaf de eer aan het strand. Ws zie je daar nu een mega krater :)
Gister ging ik met Brego rijden....... Hij liep zo goed en ik dacht we gaan buiten uitstappen. Alleen de bak deur zat dicht. Iedereen weet dat ik eigenwijs was dus ik Brago naar de deur gestuurd en proberen ofik de deur open krijg terwijl ik erop zat. Dat lukte wel en Brego was erg braaf. Maar ik kreeg de deur niet helemaal open en mijn mannentje dacht daar kan ik wel doorheen. Niet dus. Hij schikken en ik verloor mijn evenwicht aangezien ik dacht dat hij naar links zo gaan. Nee hij koos voor rechtsaf. Daar lag ik dan op de stenen. Brego heeft gelukkig niks en ik ach wat spierpijn een gekneusde middelvinger en een blauwe plek op mijn recher bil. Je leert nou eenmaal met vallen en op staan. Wat ben ik blij dat ik niet in Almere-Haven sta anders was het nu tijd voor appeltaart!

Top 5 mijn mooiste vallen:
1. Denver wil geen muur springen ik wel.(hij stond voor de muur en ik lag erachter)
2.Rakker en Raema. Geland met beide voeten op de grond en hoofdstel in mijn hand.
(geen idee hoe dat gebeurden)
3.Zonder zadel op hirma en er dan in stap er afglijden
4.Denver wou niet springen Raema wel. Ik lag in de hindernis en Denver stond ervoor.
5.Kartouch en ik oefenen voor een wedstrijd. Kartouch weigert en val op de balken.
We hebben die wedstrijd die erna kwam wel gewonnen.

2 opmerkingen:

Cobiestooker zei

O,o Raema, jij hebt mazzel gehad zeg, vallen op de stenen. Wat zal jij spierpijn hebben zeg.... Bleef Brego wel bij je in de buurt? Misschien volgende keer even afstappen???? hihi
succes in ieder geval.

liefs Cobie

Raema zei

hoi cobie.
De meiden vanstal zagen het gebeuren en vinge nhem op. Ja had ook beter afkunnen stappen!!! Weer wat geleerd. Ik ben de dag erna gewoon erop gegaan. en heb zelfs zonder te vallen zonder zadel uitgestapt hahahaha.
liefs raema

ps na een dag school met veel trappen op en af heb ik bijna geen spierpijn meer