zaterdag 6 september 2008

6 september

Vandaag is Jan met mij mee gegaan naar Brego. Ik heb hem eerst even gepoetst en daarna het hoofdstel omgedaan om te gaan longeren. Jan heb ik gelijk geleerd hoe je dat doet want stel ik word ziek dan moet hij er heen. Brego was braaf zodat ik na een tijdje op zijn rug ben gaan zitten zonder zadel. We hebben een paar passen gedraafd want ik heb al zolang niet meer zonder zadel gerden dat ik er eerst in moest komen. Nadat hij gelongeerd was heb ik heb samen met zijn buurman Sam Sam op het weiland gezet. De mannen moesten wel even wennen aan elkaar en hebben het hele land afgecrosd. Daarna hebben ze gebroedlijk staan grazen. Hend de vader van Jan is ook even komen kijken bij Brego. Hij dacht eerst dat Brego een Welsh was maar na uitleg zag hij er wel een Connemara in. Morgen gaan Jetske, Lesly en ik weer naar onze kanjer toe.

Geen opmerkingen: