zondag 14 september 2008

Brego2

Vandaag is Brego er alweer 2 weken de tijd gaat echt snel. afgelopen vrijdag zijn mijn schoonouders en Jan meegeweest naar Brego. We hebben gewandeld omdat ik mijn sleutel vergeten was. waar ken ik dat toch van ;) )Brego was erg braaf maar op de terug weg had meneer besloten niet over een tekst wat op de weg geschreven was te lopen. Nee meneer sprong erover heen. Dus springen kan hij nu nog over een hindernis!
Op stal gaat het ook erg goed met hem volgens mij is hij al gewend. alleen had hij een paar dagen diarree. P was daar erg nerveus over dus heb ik maar contact gezocht met Cobie. Brego moet ws wennen aan het nieuwe voer en het kuilgras geen zorgen maken vertelde ze me. Eigenlijk dacht ik dat wel maar toch je gaat twijfelen. Ik sinds donderdag ook weer op school in Utrecht. Op school kwam iemand van stal tegen waar ik even meegebabbeld heb. aardige man had ook wel op stal met hem gesprokken maar niet erg lang. Vandaag gaat Jetske met hem rijden en morgen ik weer. Heb er nu al zin in.

Ps De buitenbak hebben we ook al onveilig gemaakt :) Hij was erg braaf in de buitenbak maar die groene container die is zo eng........

Geen opmerkingen: