zondag 2 augustus 2009

Veranderingen

Er is weer een hele hoop gebeurd rondom Brego.
Ik heb een nieuwe verzorgster voor Brego. Zij is nu 2 x met hem naar buiten geweest en rijdt daarnaast dressuur met Brego. Ook heeft zij samen met Hanneke super voor mijn paard gezorgd toen ik met vakantie was. Ik ben erg blij met haar en ik hoop dat ze hem nog lang wil gaan doen. Zelf is zij erg enthousiast over Brego.
De reden dat ik een nieuwe verzorgster heb is dat R ermee gestopt is omdat hij een nieuw paard gekocht heeft.
Jan heeft besloten om ook te gaan leren paardrijden en is hier fanatiek mee begonnen op Brego.
Jan was erg eigenwijs, hij wilde alleen op Brego leren rijden en niet op een duf manegebeest. Hanneke geeft hem 1 tot 2 keer per week les en het gaat echt heel super. Brego loopt braaf zijn rondjes en doet het heel voorbeeldig!!!!!
Ik was wel bang dat Brego erg vervelend zou doen maar dat doet hij totaal niet.
Jan heeft nu 2 keer met hem een les gesprongen (30 cm maar dat is een begin)
Brego geniet in het land met zijn maatje Wrangler en heel soms staan ze zomaar in het land voor hun eigen land. Hoe ze dat doen geen idee maar ze hebben geen verwondingen aan benen of wat dan ook en het draadje ligt soms heel netjes op de grond. Ik had al bedacht dat iemand het land open heeft laten staan maar dat is het niet. En gelukkig blijven ze op het landje voor hun land staan.
Brego heeft wel erg veel last van de dazen en vliegen op het land dus ik heb hem maar verblijd met een vliegendeken zodat hij niet zo gestoken wordt op zijn rug. Zijn vliegenmasker had hij eigenlijk al om vanwege die vliegen.
Al met al gaat het super met mijn kanjer.
ps Toen deze foto gemaakt is, hadden we geen last van de dazen en vliegen op 't land.

1 opmerking:

Henk zei

Steken

Ik word er
helemaal
daas van
Het heeft zo
lang geduurd

Wel lekker
met vakantie
gaan maar
ho maar
verder schrijven

Terwij er
zoveel is
gebeurd, ik
zie mensen
gaan en komen

Weet soms niet
wat zij van
mij willen
dus ga ik
mijn eigen gang

Een beetje
springen of
met Wrangler
het land gaan
verkennen

Blij ben ik
wel met die
vliegendeken
waardoor zij
mij niet steken