dinsdag 4 augustus 2009

4 augustus


Ik heb vandaag zo lekker gereden met mijn kanjer. In het begin wilde het niet zo vlotten maar na een half uur liep hij bijna beter dan Bonfire in zijn goede dagen.
Na het rijden heb ik Brego getrakteerd op een douche en spelen in het land met Wrangler.
Het afspuiten van Brego gaat ook steeds beter, hij loopt niet meer(zeg nooit nooit) onder het draadje door op zoek naar eten ofzo.
Gister is Y met Brego weer naar het bos geweest en ik geloof dat ze het allebei heerlijk vonden.
Op naar morgen; ik hoop dat hij dan ook weer zo lekker loopt

1 opmerking:

Henk zei

Vertrouwen

Mijn baasje weet
niet wat zij wil
Met water dooft
zij het vuur,dat
goede vuur in mij

Natuurlijk ga
ik graag naar 't bos
het liefst alleen
maar ja vertrouwen...

Is het gek, als dat
ontbreekt, dan gaat
het zeker mis