zondag 28 maart 2010

mannen en paarden

De meeste mannen hebben meer met pks dan met paarden. Daan had meer met pks dan paarden daar is langzaam wel verandering in gekomen. (de PK staat nog steeds op 1)
Vandaag zijn we samen naar Putten gegaan zodat hij kon kijken hoe ik met Brego spring.
Na relaxed inrijden mocht Daan een hindernis voor mij neerzetten. Ik dacht, hij weet nu vast wel dat paarden en Brego in het bijzonder schrikdieren zijn. Maar nee dat was bij hem (nog) niet bekend. Daan geeft een trap aan een vast liggende balk en deze schuift zo de bak in. Natuurlijk reed ik daar net met Brego en voor ik het weet lig ik weer eens in het zand.
Vanavond maar mijn spieren laten masseren.

1 opmerking:

Henk zei

De vinger wijst
Zij ligt
De vingerwijzing
Verstandig zijn
Ik trap er niet in
Zij ligt
De vinger wijst
De trap
Mijn schrik
Zij ligt
De vinger wijst
Naar mij