vrijdag 6 februari 2009

braaf

Wat heb ik toch een braaf paard. Een paar dagen geleden lag er een zeiltje in de bak. En ik maar denken dat gaat Brego eng vinden. Maar nee. We konden er gewoon langs en ook erover heen.
Woensdag was het Lisa haar dag om Brego te verzorgen ect. Tijdens het rijden kwam de baas met de tractor het gedeelte voor de bak binnen. hij wilden de mestkar legen. Een normaal mens zou de conainer wat voor mestkar doorgaat met de hand wegnemen. Maar deze boer pakt dus de tractor. Container hoog in de lucht en dan langs de bak rijden. Ik dacht echt nu krijgt Lisa vliegles. maar nee. Brego gunde het object geen blik waardig en bleef gewoon lopen als daar voor.
De laatste dagen staat hij ook steeds vaker in een kudede van ongeveer 6 paarden. Heerlijk eindelijk gezelschap voor hem.

groetjes raema

1 opmerking:

Henk zei

Sterk

Als een zeilboot
op woelige baren
ga ik snel overstag
Natuurlijk houd
ik mijn streken en
doseer ze als het mag

Raema is mijn voorbeeld
ondeugend is haar naam
Wie daar doorheen kan prikken
ziet een sterke dame staan