donderdag 18 december 2008

december

Ik bedacht me vandaag dat ik al een tijdje niks heb geschreven over Brego.

Het gaat lekker met de knappe man. Hij is rechts nog wel sterk, maar dat komt steeds losser.

Jan kan Brego nu ook longeren zonder dat Brego steeds naar Jan toe loopt.

Lisa heeft ook les met Brego en zij gaat mij per januari 2 dagen per week helpen. Jetske is namelijk bezig een pony voor de kinderen te kopen en heeft dan geen tijd meer om naar Eemnes te rijden.

Jetske Bedankt voor de leuke maanden!!!! En je bent altijd welkom maar dat weet je.

Brego gaat op dressur gebied steeds beter lopen en ik beter rijden!!

Ik ben pas met hulp van Hanneke naar buiten geweest. Nou ja langs de weg gewandeld ik op Brego en Hanneke er naast.

Van het voorjaar als het weer warmer word wil ik lekker naar buiten.



Hoefjes van Brego en groeten van Raema

1 opmerking:

Henk zei

Hoe krijgt Raema
het voor elkaar
zelfs op de laatste
dag van het jaar
word ik nog aan
het werk gezet.

Maar goed genoeg
geklaagd soms doe
ik nog wat bokkig
maar eigenlijk ben
ik best tevreden
zelfs aan de lange lijn

Een ding wil ik
nog wel kwijt
geef mij een extra
deken dan beloof
ik in de lente lopen
wij samen buiten